Followers

Sunday, May 1, 2011

SK Selancar 3

alhamdulillah dah selesai tanggungjawab untuk ngajar adik2 kat selancar 3.great memory:)
benda yang tak kan aku lupa sampai bila2.first time dapat offer (ceh.macam besar sangat je) jadi fasi untuk english smart camp kat sk selancar 3. sorry sebab sekarang baru ada masa nak update cerita ni padahal dah seminggu berlalu.

ni lah sekolah nya:)

memang sangat cantik and bersih.untuk maklum lah kan ni kawasan felda.boleh dikatakan setengah jam lah dari segamat.kami bertolak ke sini dari kuantan jam 8.45 pagi.from terminal naik flight mara liner.hahaha.bus je lah.
minah yg first time naik bus

boleh dikatakan dekat 3 jam lah juga nak sampai destinasi yang dituju.sempat lah nak tidur dulu.tapi ada lah juga kisah lucu dalam bus ni.fauzan aka bro tongga telah menjadi power ranger bagi mak cik yg dok sebelah dia and fa + aini.nasib baik ada pojan if tak maybe dorang dah kena tinggal kat muadzam.
sampai:)excited!
bro sifu and sis ana together with ARASAN
waiting for the teachers to pick us!

sis jannah:)

me and teacher siti
sebenarnya tengah senamrobik ni tapi saya escape
konon lah jaga music
padahal memang malas.cis!

his group.10 sen!

my beloved group.30 sen:)

sis aini and her group!
the best group!

bro tongga!

sis mas and her group!



adik2 yg sngt bersmngt waja!
not to forget thanks to my mak angkat and adik angkat.sebab dah bagi tumpang kat rumah and served us food ( the best part) jasamu akan dikenang sehingga ke akhir hayat.kalau saya ada masa dan rezeki insyaAllah saya akan jejak kan kaki lagi ke bumi selancar 3.aku sangat terharu dengan semangat adik.walaupun tak cukup tenaga pengajar tapi usaha tak pernah putus.ADIK-ADIK kami mahukan akan berjaya dalam hidup.study elok-elok ye.kami sentiasa doakan adik2 berjaya.kami akan simpan memori ni dalam hati kami.thanks:)

No comments:

Post a Comment